کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9292 | مشاهده و دانلود: 746952897 | آخرین بروزرسانی: 1403/04/15 | اعضاء: 317548 | نظرات: 37939
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
🖤شهادت امام محمد باقر علیه السلام تسلیت باد🖤

 

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 فقط 89 هزار تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپل در پاییز 2016 دوباره رشد فروش آیفون را تجربه کرده است

انتظار می‌رود اپل با انتشار گزارش مالی سه‌ماهه‌ی چهارم ۲۰۱۶ برای اولین بار طی چند فصل اخیر از رشد فروش آیفون‌ خبر دهد.

اپل در پاییز 2016 دوباره رشد فروش آیفون را تجربه کرده است

به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛اپل گزارش مالی مربوط به سه‌ماهه‌ی چهارم ۲۰۱۶ را بامداد چهارشنبه، ۱۳ بهمن ماه طی مراسمی ارائه خواهد کرد که انتظار می‌رود با رشد فروش آیفون‌های این کمپانی همراه شود. کوپرتینویی‌ها در ماه اکتبر هم‌زمان با انتشار گزارش مربوط به تابستان سال ۲۰۱۶، پیش‌بینی کرده بودند که در سه‌ماهه‌ی منتهی به سال ۲۰۱۷ درآمدی ۷۶ تا ۷۸ میلیارد دلاری کسب خواهند کرد که در مقایسه با پاییز ۲۰۱۵ با درآمد ۷۵.۹ میلیارد دلار، نشان از افزایش دارد.

در صورتی که اپل دوباره بتواند رشد فروش تجربه کند، در بین محصولات سخت‌افزاری، آیفون بزرگ‌ترین نقش را بازی خواهد کرد. تحلیل‌گران پیش‌بینی کرده‌اند که این کمپانی در سه‌ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۶ بیش از ۷۸ میلیون دستگاه آیفون راهی بازار کرده است که شامل هفته‌های خرید منتهی به سال جدید نیز می‌شود. در صورتی که اپل آمار فروش ۷۸ میلیون دستگاهی به ثبت برساند، این کمپانی شاهد رشد ۴ درصدی فروش آیفون‌ خواهد بود.

هرچند سرویس‌های اپل در مقایسه با درآمدی که فروش آیفون عاید اپل می‌کند، ناچیز است؛ اما در فصول اخیر شاهد رشد چشمگیر سرویس‌های اپل بوده‌ایم. درآمد حاصل از سرویس‌های اپل قریب به ۱۳ درصد از درآمد فروش آیفون را شامل می‌شود. آخرین آمارها نشان از این دارند که درآمد‌ اپل از سرویس‌هایش در مقایسه با سال گذشته بیش از ۲۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

جینی مانستر از Loup Ventures در مورد رشد اپ استور چنین اظهار نظر کرده است:

انتشار اعداد و ارقام مربوط به اپ استور در سال ۲۰۱۶ و مخصوصا سال نوی میلادی نشان از این دارد که چگونه اپل با سرعتی بالا در حال تبدیل شدن به یک کمپانی با محوریت سرویس‌ است.

البته در کنار مواردی که به آن‌ها اشاره کردیم، فاکتورهای دیگری در عملکرد مالی اپل وجود دارند که باید به آن‌ها نیز اشاره کرد. از جمله‌ی این فاکتورها می‌توان تثبیت بازار آیپدهای اپل در کنار رشد بازار در حال بلوغ اپل واچ اشاره کرد.

موسسه‌ی تحقیقاتی Above Avalon برآورد کرده که اپل در پاییز ۲۰۱۶ بیش از ۱۵.۵ میلیون دستگاه آیپد به فروش رسانده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، نشان از کاهش ۴ درصدی دارد. همچنین باید به فروش ۵.۴ میلیون دستگاه اپل واچ اشاره کرد. اپل تا به امروز جزئیات فروش ساعت هوشمند خود را ارائه نکرده است، از این‌رو نمی‌توان در مورد صحت برآوردهای تحلیل‌گران اظهار نظر کرد.

همچنین باید به فروش مک‌های اپل نیز اشاره کرد که در گزارش Above Avalon، بیش از ۵ میلیون دستگاه اعلام شده است.

فعالیت‌های اپل تا حدودی به مسائل دیگری نیز وابسته است که به‌نوعی، سؤالاتی در اذهان علاقه‌مندان این کمپانی ایجاد کرده است. از این جمله باید به روابط اپل با دونالد ترامپ، رئیس جمهور جدید آمریکا اشاره کرد. همچنین بازار چین را باید یک چالش بزرگ برای کوپرتینویی‌ها خواند، چراکه برای اولین بار در پنج سال اخیر، آیفون جایگاه پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در بازار دومین اقتصاد بزرگ دنیا را از دست داد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 35439 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/11/13 تعداد مشاهده: 1626
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر